Analýza klíčových slov

Analýzou klíčových slov rozumíme sestavení slov a slovních spojení důležitých pro nabídku Vašich produktů nebo služeb, zjištění četnosti jejich vyhledávání na webu a jejich výběr dle četnosti vyhledávání, relevance a konkurenceschopnosti.

Analýza klíčových slov musí být prováděna pro každý cizí jazyk zvlášť, nelze vycházet z předpokladu, že když máme sestavena klíčová slova například v češtině, tak po překladu do angličtiny, němčiny, francouzštiny, španělštiny, ruštiny, polštiny apod. budou takto přeložené výrazy zcela odpovídat četnosti vyhledávání v jednotlivých cizích jazycích. Odlišnosti jsou už mezi češtinou a slovenštinou, které jsou si nejbližší.

Jak spolupráce s námi probíhá?

1. Četnost vyhledávání klíčových slov

Připravíme přehlednou tabulku, kde budou veškeré výrazy či slovní spojení hledané ve Vašem odvětví včetně informací, jak se na ně aktuálně umisťujete ve vyhledavačích. Analýzu provádíme pro každý jazyk zvlášť.

  • Provedeme my.

2. Relevance klíčových slov – výběr

Ve druhé fázi je třeba zvážit, jaká klíčová slova pro Vaši firmu budou relevantní, to znamená, že je vyhledávají skutečně Vaši potenciální zákazníci, a nikoli jiné skupiny obyvatel, kteří pro Vás nejsou cílovou skupinou. Je také potřeba vzít v potaz konkurenceschopnost daného klíčového slova. Odhady konkurenceschopnosti dle Googlu či Seznamu budou dobrým základem, který pro Vás připravíme.

  • Provedete Vy v kooperaci s námi

3. Úprava textů na webu a tvorba nových stránek

Podle výsledků analýzy klíčových slov a jejich očekávané relevance vybereme skupiny klíčových slov, na které se zaměříme a domluvíme se na tom, na jakých stránkách budeme na určitá klíčová slova cílit.

Následně provedeme úpravu textů na webu tak, abyste byli dohledatelní podle důležitých klíčových slov. V případě potřeby vytvoříme nové stránky.

  • Provedete Vy na základě našich doporučení nebo provedeme my

4. Další úpravy webu

    • Někdy může být vhodné upravit strukturu webu.. Domluvíme, do jaké míry je to pro Vás důležité.
    • Bude-li to vhodné, navrhneme Vám i úpravu HTML kódu po technické stránce.
    • Navrhneme Vám také úpravy webu, aby bylo možno sledovat, jak se zákazník na Vašem webu chová a jak ho co nejefektivněji dovést k objednávce či poptávce.

    Úprava textů na webu a případná úprava jeho struktury přinesou dozajista určité navýšení návštěvnosti a případně také zlepšení PPC kampaní. Ostatně tyto výsledky budeme moci sami zhodnotit na základě dodaných statistik.

    Přesto však samotná úprava textů na webu má svá omezení, pokud se nepřistoupí k celkové SEO optimalizaci webových stránek a popřípadě k vytvoření PPC kampaní.

    Kontaktujte nás

    Pro bližší informace neváhejte kontaktovat naše specialisty:

    tel.: +420 739 449 761
    e-mail: marketing@presto.cz

    Nebo nám odešlete rychlý dotaz pomocí formuláře níže.

    required required required
    required